Producenci
Pytania i odpowiedzi

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie w naszym sklepie można złożyć na trzy sposoby:

  • wybierając przedmioty możesz dodać je do koszyka i wysłać zamówienie. Zamówienia możesz składać całą dobę.
  • po wybraniu przedmiotów w naszym sklepie internetowym, możesz zadzwonić do naszego konsultanta pod numerem 507 303 605, który przyjmie Twoje zamówienie. Zamówienia telefoniczne przyjmujemy w godzinach pracy od (tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16).
  • wyślij do nas maila z zamówieniem pod biuro@allebuty.pl. Pamiętaj aby w mailu napisać wybrane przedmioty, adres dostawy oraz formę płatności jaką Państwo wybierzecie. Zamówienia mailowe możesz składać cała dobę.

Krok po kroku

  1. Prosimy odszukać i dodać pożądane towary do koszyka (w tym celu można wykorzystać wyszukiwarkę bądź poruszać się przez kategorie).
  2. Aby zobaczyć podsumowanie, prosimy umieścić kursor na ikonie koszyka w prawym górnym rogu - pojawi się krótka lista produktów dodanych do koszyka, na której dole widnieć będzie niebieski przycisk "Kasa" prowadzący do pełnego podsumowania zamówienia.
  3. Jeżeli po raz pierwszy korzysta Pan/Pani z naszej witryny, informujemy, że wraz z dokonywaniem wysyłki zamówienia istnieje możliwość założenia konta użytkownika, które będzie pamiętało wszystkie dane związane z Państwa zamówieniami (jest do wybrania odpowiednia opcja na stronie podsumowania).
  4. Typ wysyłki - zamawiane produkty wyślemy do Państwa kurierem lub pocztą w zależności od wybranej przez Państwa opcji. Przesyłki pocztą wysyłamy wyłącznie do masy paczki 1kg. Powyżej tej wagi przesyłki wysyłamy wyłącznie kurierem. Maksymalna masa przesyłki może wynosić 30kg. Jeżeli zamówione produkty przekraczają tę masę, przesyłka jest wysyłana w kilku paczkach lub na palecie.
  5. Płatność – istnieją dwie możliwości zapłaty za zamówienie:
    Wpłata na konto bankowe – należy uiścić zobowiązanie wraz z kosztami przesyłki zgodnie z tym, co opisaliśmy na podstronie Płatność i wysyłka
    Płatność przy odbiorze – zobowiązanie jest płatne w momencie dostawy, kurierowi lub dostawcy, wraz z kosztami wysyłki,
  6. Dowód zakupu – do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu, do wyboru jest paragon bądź faktura VAT.
  7. Adres dostarczenia – adres na który zostanie wysłana przesyłka. Osoby zarejestrowane, które posiadają konto w naszym sklepie, mają możliwość zmiany i definiowania kilku różnych adresów dostarczenia.
  8. Informacje dodatkowe – pole przeznaczone do wpisywania informacji dodatkowych dotyczących zamówienia (np. "może być inny kolor" etc.)

Składając zamówienie za pośrednictwem naszej witryny, oświadcza Pan/Pani, że posiada zdolność prawną do zawierania wiążących umów.

Po złożeniu zamówienia, otrzyma Pan/Pani automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Prosimy zauważyć, że nie oznacza to jeszcze, iż zamówienie zostanie zrealizowane. Wszystkie zamówienia podlegają zatwierdzeniu, a my potwierdzimy realizację zamówienia w formie potwierdzenia wysyłki towarów. W przypadku zamówień realizowanych na terytorium Polski (tzn. na adres odbiorcy w Polsce), przyjęcie zamówienia do realizacji oznacza zawarcie umowy na zakup i dostawę towarów pomiędzy kupującym a SferaSklep.pl.

Umowa na sprzedaż towarów obowiązuje wyłącznie w odniesieniu do towarów wymienionych w elektronicznym potwierdzeniu. Nie mamy obowiązku sprzedaży Panu/Pani jakichkolwiek innych towarów, na które złożył(a) Pan/Pani zamówienie do momentu potwierdzenia dokonania wysyłki towarów.


2. Czy grafika w sklepie internetowym ma znaczenie?
Psychologia zachowań konsumentów nie pozostawia złudzeń – decyzja o zakupach w danym e-sklepie podejmowana jest w ciągu kilku sekund. Wprawne oko klienta szybko ocenia atrakcyjność danej witryny i albo kupujący zostaje, albo bezpowrotnie porzuca dany sklep. Dobrze zaprezentowana strona główna, katalog czy też poszczególne produkty potrafią więc determinować odwiedzającego do zakupów.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl